fbpx

Savalaikė komunikacija

Po truputį tirpdinant dėl #COVID19 paskelbto karantino įšalą ir atidarant kai kurias prekybos ir paslaugų vietas, darbuotojų ir klientų saugumas ko gero tampa dar rimtesniu iššūkiu. Atsipalaidavimas šiuo metu mažų mažiausiai yra nepageidautinas. Pavyzdžiui, Senukai šiandien…dūūūūzgia. 

Todėl kiekvienos po truputį atidaromos parduotuvės ar paslaugų teikimo vietos vadovas turėtų pasirūpinti, kad viskas padaryta darbuotojų ir klientų saugumui užtikrinti.

Dalinuosi filipiniečių McDonald’s tinklo vadovo pranešimu (paskelbtas 2020 kovo 13) apie jų veiklą ir ką jie daro, kad darbuotojai ir klientai būtų saugūs.

Tiesą pasakius, tai savotiška 2×2 instrukcija visiems prekybininkams ir paslaugų teikėjams, toks bare minimum:

– Kiekvienam darbuotojui tikrinti temperatūrą prieš pamainos darbo pradžią ir pasibaigus darbo laikui; (beje, ar daro kur pas mus taip?)
– Nedelsiant kreiptis į medikus, jei darbuotojui pasireiškia užsikrėtimo simptomai;
– Turėti pakankamai dezinfekcinio skysčio atsargų aptarnavimo vietose;
– Reguliariai dezinfekuoti paviršius;
– Darbuotojams kas 30 minučių plauti rankas su muilu.

Aišku, dar galima pridėti ir nuo savęs “lietuviškų patarimų”: dėvėti apsaugines kaukes ar respiratorius, apsaugines pirštines ir laikytis atstumų bei užtikrinti, kad aptarnavimo procesas truktų kaip įmanoma greičiau.

Vis gi šis įrašas labiau ne apie apsisaugojimą, bet apie komunikaciją, apie tai, kaip svarbu komunikuoti su bendruomene ir pateikti savalaikę informaciją. 

Matyt, blogai žiūriu ir blogai skaitau, bet ko labiausiai pasigendu – tai įmonių, ypač didelių, vadovų viešos, tiksliau, gyvos komunikacijos.

Matyt dar nepribrendome, o gal laikas keistis?

Pakomentuokite ar parašykite, kaip vyksta komunikacija Jūsų įmonėje ar organizacijoje?

Fortunatas Dirginčius

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.